Splošni pogoji poslovanja

Podjetje Gumiks d.o.o. vam omogoča elektronski nakup malih gospodinjskih aparatov, pripomočkov za osebno nego in boljše počutje, oblačil in obutve preko spletne trgovine Polenija. Odlikujejo nas kvalitetni izdelki po ugodnih cenah ter najenostavnejše kupovanje 24 ur dnevno. Uporaba storitve spletne trgovine Polenija je brezplačna. 

Podjetje Gumiks d.o.o. upravlja spletno trgovino polenija.si in je ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi »ponudnik«). Ob registraciji v spletno trgovino polenija.si obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Uporabnike naprošamo, da v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopa le on oziroma oseba, pooblaščena za zastopanje v njegovem imenu.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine polenija.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine polenija.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom. 

Podjetje Gumiks d.o.o. kot ponudnik in prodajalec in uporabnik kot kupec medsebojne obveznosti v zvezi z elektronskim nakupom v spletni trgovini polenija.si urejata z naslednjimi splošnimi pogoji. 

POSTOPEK REGISTRACIJE IN VERIFIKACIJE

Ob registraciji obiskovalec spletne trgovine polenija.si vnese svoj e-naslov.

V kolikor e-naslov še ni v bazi poslovnih partnerjev podjetja Gumiks, je na obiskovalčev e-naslov poslana povezava (link). Obiskovalec s klikom na povezavo v elektronski pošti sproži nadaljnji postopek registracije, ob čemer je preusmerjen nazaj v aplikacijo registracije na spletni trgovini polenija.si.

V nadaljnem postopku obiskovalec vnese kontaktne podatke, ki jih je možno spreminjati in dodatno oblikovati tudi kasneje v rubriki Profil. 

V kolikor obiskovalec v začetku registracijskega postopka vnese elektronski, ki se že nahaja v bazi poslovnih partnerjev podjetja Gumiks, bo sistem obiskovalcu javil, da uporabnik s tem elektronskim naslovom že obstaja. V tem primeru lahko uporabnik uporabi aplikacijo »Pozabil sem geslo« in z vpisom elektronskega naslova pridobi novo uporabniško in geslo na vpisani elektronski naslov.

V kolikor pa se želi prijaviti nov uporabnik (elektronski naslov še ni vpisan v bazi poslovnih partnerjev podjetja Gumiks, vendar z davčno ali matično številko podjetja, ki pa je v bazi poslovnih partnerjev podjetja Gumiks že zabeleženo in s podjetjem Gumiks posluje po posebnih pogojih, bo zaradi zagotavljanja varnosti spletnega naročanja pravnih subjektov, sprožen postopek verifikacije. 
Obiskovalec bo postopek registracije lahko dokončal in pridobil uporabniško ime in geslo, s čemer mu bo omogočeno naročanje in kupovanje po splošnih pogojih vse do zaključka verifikacijskega postopka. O tem bo uporabnik med registracijskim postopkom obveščen preko elektronske pošte.

Na sedež podjetja v imenu katerega se je nov uporabnik registriral kot pravna oseba, bo poslan zahtevek za verifikacijo novo prijavljenega uporabnika. Ko podjetje Gumiks prejme potrjeno verifikacijo s strani podjetja, v imenu katerega se je uporabnik registriral, bodo uporabniku spremenjeni pogoji in naročal ter kupoval bo lahko pod posebnih pogojih, ki veljajo za to podjetje. 

CENE

Cene so predstavljene kot: 
Redne cene – so cene, ki veljajo v maloprodajni trgovini Ana, Ljubljanska ceste 3 d, v Kamniku, ki v večini primerov predstavljajo priporočene prodajne cene proizvajalca oziroma uvoznika ali cene, ki jih oblikuje ponudnik sam. Veljajo za kupce, ki želijo opraviti nakup v maloprodajni trgovini Ana, ter za kupce, ki blago naročijo preko telefona ali elektronske pošte. 
Spletne cene – so cene, ki veljajo za registrirane uporabnike spletne trgovine polenija.si v primeru izvedbe nakupa preko spletne trgovine polenija.si skladno s plačilnimi in dostavnimi pogoji veljavnimi za spletno trgovino polenija.si in kupce v maloprodajni trgovini Ana.
Trenutne akcijske cene – so cene, ki veljajo za nakup v določenem obdobju, ali do določenega datuma, ki je jasno razviden iz ponudbe na spletni strani ali iz ostalih medijev oglaševanja in obveščanja. 
Cene za zadnje kose – cene, ki veljajo za nakup blaga z oznako ZADNJI KOSI s katero so označeni izdelki, ki se umikajo iz redne prodaje zaradi prenove programov in linij. 

V vse cene je DDV že vključen, razen pri izdelkih, ki so namenjeni izključno veleprodaji.

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.polenija.si, se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene časovne veljavnosti. Od trenutka sklenitve prodajne pogodbe (potrditve naročila) so vse cene in drugi pogoji fiksirani in zavezujejo ponudnika in kupca. Pri pravnih osebah, ki imajo v času med potrditvijo naročila in odpremo, zaustavljeno odpremo zaradi zamujenih plačil, ima ponudnik pravico do odstopa od pogojev naročila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. 

Pogoji nakupa na odloženo plačilo so predmet ločenega dogovora med kupcem in podjetjem Gumiks d.o.o. 

DOSTAVA IN STROŠKI DOSTAVE 

Obrazložitev besednih zvez:
Predvideni rok odpreme – je rok odpreme blaga iz skladišča Kamnik izračunan na podlagi trenutnih zalog in povprečnih rokov dobave s strani dobavitelja . 
S predvidenim rokom odpreme opreriramo pred potrditvijo naročila s strani ponudnika
Rok odpreme – je predviden rok v katerem bo ponudnik naročeno blago, ki je v predvideni zalogi, odpremil iz skladišča. V kolikor blago ni na zalogi v skladišču v trenutku potrditve naročila, veljajo predvideni roki odpreme na potrditvi naročila.
Predvideni roki odpreme in roki odpreme se lahko razlikujejo v primeru, da mine dalj časa med izračunom teh rokov in potrditvijo naročila, oziroma v primeru večjega zanimanja za določene proizvode.

Dostava naročenega blaga se izvaja preko različnih ponudnikov paketne distribucije, ki blago dostavijo do kupca v vse kraje v Sloveniji. Prevoznika paketne distribucije izbere ponudnik, ki ima pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. 

Ob dostavi blaga kupec prejme obrazec za vračilo artiklov, garancijski list v kolikor izdelek ima garancijski priloženb v originalu in obrazec za uveljavljanje reklamacije, z dodatnimi informacijami o poteku posameznega postopka.

1. Dostava izdelkov

Blago, ki je na zalogi se odpremi predvidoma isti ali naslednji delovni dan po potrjenem naročilu (ne velja ob vikendih in praznikih), ostalo blago pa v odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila, okvirno od 7 do 21 dni. V primeru, da je uporabnik naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.

2. Dostava in stroški dostave izdelkov ostalega prodajnega programa 

Rok odpreme prične teči isti delovni dan, v primeru prejema nakazila/plačila do 12:00 ure delovnega dne, sicer pa prvi delovni dan po prejemu nakazila/plačila.
Dostava, za vsa naročila s skupno vrednostjo naročenega blaga nad 100,00 EUR brez DDV, je brezplačna. V primeru, da je skupna vrednost naročila manjša od 100,00 EUR brez DDV, podjetje Gumiks d.o.o. zaračuna stroške dostave v znesku 4,89 EUR z DDV.

POSTOPEK NAKUPA PREKO SPLETNE TRGOVINE GUMIKS


Uporabniku so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.

Postopek nakupa se odvije v treh korakih: 

1. Pregled košarice
V tem koraku naročnik pregleda košarico, če vsebuje vse izdelke v pravilnih količinah, kot jih želi naročiti. V tem koraku lahko briše pozicije, na posameznih pozicijah spreminja količine.
Uporabnik lahko zapusti košarico in nadaljuje s pregledovanjem in naročanjem. Izdelki in količine, ki so že bile vnešene v nakupovalni košarici, bodo ostali nespremenjeni.
Ko si uporabnik uredi košarico, na desni strani določi način dostave “Osebni prevzem na sedežu podjetja” v Kamniku ali “Osnovna stopnja”: dostava preko dostavnih služb.

V kolikor ima kupec kupon, ga lahko unovči z vpisom kode kupona.


2. Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila.


a. Plačilo po predračunu – Nakazilo na TRR

b. Plačilo po povzetju

3. Potrditev nakupa – Nadaljuj na blagajno
V tem koraku naročnik vnese kontaktne podatke. Z gumbom “Oddaj naročilo”, bo naročilo zaključeno in s tem se naročnik strinja s plačilom.

Obdelava naročil v podjetju Gumiks
Osebje v podjetju Gumiks bo z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo prejetih naročil pričela takoj po prejemu ustrezno oddanega naročila (prejem nakazila/prejem plačila). 

Po zaključku nakupa kupec prejme po elektronski pošti obveselilo o oddanem naročilu.

Odprema blaga 
Podjetje Gumiks bo v času odpremnih rokov iz potrditve naročil blago pripravil in odposlal na izbrani naslov dostave. V kolikor določenega blaga v času potrditve naročila ne bo na zalogi v skladišču Kamnik, tako da bo dobava delna, bo blagu in dobavnici priložen seznam odprtih postavk z odpremnimi roki. O odposlani pošiljki v primeru poštne dostave na naslov, o pripravljeni pošiljki za prevzem v skladišču Kamnik oz. o pripravljeni pošiljki za prevzem v maloprodajni trgovini Ana, bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte. Osebni prevzem se lahko izvrši s potrditvijo naročila, ki jo boste po elektronski pošti prejeli po verifikaciji naročila ter z osebnim dokumentom.
Osebni prevzem – Kamnik: Kupec lahko naročeno blago prevzame osebno, v našem skladišču v Kamniku, Podgorje 120. Pošiljka bo v skladišču pripravljena isti ali naslednji delovni dan po odpremnih rokih navedenih na potrditvi naročila. 

Poštna dostava: Naročeno blago bomo kupcu dostavili na izbrani naslov preko dostavne službe. Izdelki, ki so v času potrditve naročila na zalogi, bodo odposlani predvidoma še isti delovni dan (v primeru prejetega nakazila/oddanega naročila ob delovniku do 12:00 ure), oziroma naslednji delovni dan. Dostavna služba bo pošiljko dostavila predvidoma naslednji delovni dan.

PLAČILA IN PLAČILNI POGOJI 

Naročila, računi in odprte postavke so v elektronski obliki shranjeni na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu na spletni strani polenija.si (Profil).

VRAČILO BLAGA 

Potrošniki
Od pogodbe lahko potrošnik fizična oseba odstopi v roku 14 dni po prejetju naročenega blaga, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Vrnitev naročenega blaga podjetju v roku 14 dni od prejema je enakovredna sporočilu o odstopu od pogodbe. Če je potrošnik odstopil od pogodbe, mu bo ponudnik vrnil vsa opravljena plačila in sicer takoj, ko bo mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. 

Če je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora prejeto vrniti podjetju v tridesetih dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka. Prejeto blago in originalno embalažo mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
 

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Obvestilo o odstopu od pogodbe lahko potrošnik predloži podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe.

Blago lahko v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe potrošnik vrne na dva načina: 

• kupljeno blago pošlje z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov Gumiks d.o.o., Podgorje 120, 241 Kamnik , s pripisom Vračilo blaga. Neposredne stroške vračila krije potrošnik. 
• s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasi na sedežu podjetja Gumiks d.o.o., Podgorje 120, 241 Kamnik in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.

Ostali uporabniki

Blago mora biti vrnjeno v roku 8 dni od prejema naročenega blaga. Kupljeno blago, ki ga kupec želi vrtniti mora biti ob vrnitvi nerabljeno, nepoškodovano, v nepoškodovani embalaži, v nespremenjeni količini, z računom in vso pripadajočo dokumentacijo.

Podjetje Gumiks d.o.o. bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo! Kupnina bo na osebni bančni račun vrnjena v roku 5 dni od prejema izdelkov nazaj v skladišče. 

Vsi uporabniki


Podjetje Gumiks d.o.o. bo kupcu v primeru pravilno vrnjenega blaga, plačano kupnino vrnilo in sicer izključno preko osebnega bančnega računa – tega morate v postopku vračila sporočiti. Gotovine ne izplačujemo! 

Odstop od pogodbe ni mogoč pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo (npr.: individualni vložki za čevlje, individualni čepki, potiskani in izvezeni artikli…). 
Odstop od progodbe ni mogoč tudi pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je izven rednega prodajnega asortimana ponudnika. V tem primeru je kupec pri ponudbi opozorjen.

REKLAMACIJE IN GARANCIJE

Stvarne napake
Ponudnik mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne in pravne napake svoje izpolnitve. Napaka je stvarna, če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane, če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošniki

Potrošnik uveljavlja svoje pravice tako da o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Obvestilo o napaki kupec ponudniku sporoči osebno, preko elektronske pošte, faksu ali ga pošlje na naslov Gumiks d.o.o., Podgorje 120, 1241 Kamnik, zaželjeno na predloženem obrazcu Reklamacija, ki se nahaja na zadnji strani računa. Obrazec Reklamacija kupec prejme na zahtevo pri ponudniku preko e-pošte gumiks@siol.net.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine garancijski rok proizvajalcev, odkar je bila stvar izročena. Garancijski roki so skladni z zakonodajo o osebni varovalni opremi in trgovinskimi uzancami in določeni s strani proizvajalcev izdelkov. 
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
V kolikor pri kupcu prejeta količina odstopa od količine na dobavnici in računu, je dolžan pisno obvestiti osebje v podjetju Gumiks d.o.o. takoj ob prejemu blaga, najkasneje pa naslednji delovni dan.

Ponudnik, podjetje Gumiks d.o.o., mora ob sprejemu reklamacije, če napaka ni sporna, čimprej, oziroma najpozneje v roku osmih dni, ugoditi zahtevi kupca, v nasprotnem primeru pa v enakem roku kupcu odgovoriti na zahtevo.

Ostali uporabniki
Za ostale kupce se v zvezi z vprašanji stvarnih napak uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja. 

Za spletno reševanje potrošniških čezmejnih sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje ali spletnih storitev se potrošniki lahko obrnejo na evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov.

GARANCIJA 
Iz Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2, Ur.l. RS, št. 98/2004) 
Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov. To velja tudi za blago, ki se kupuje samostojno, uporablja pa se kot sestavni del drugega blaga. Minister, pristojen za gospodarstvo, izda predpis, s katerim določi blago iz prvega odstavka tega člena ter podrobneje uredi garancijske obveznosti za posamezne vrste blaga, zlasti pa najkrajši garancijski rok in čas po preteku garancijskega roka, v katerem je proizvajalec dolžan zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate.
Za blago za katero se izda garancija za brezhibno delovanje mora proizvajalec ali prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izročiti potrošniku garancijski list, navodila za sestavo in uporabo in seznam pooblaščenih servisov. Pri tem je dolžan zagotoviti pooblaščeni servis, razen če sam ne opravlja te dejavnosti. Pooblaščen je tisti servis, ki ima veljavno pooblastilo proizvajalca, da lahko izvaja servisna dela na proizvodih in ima sklenjeno pogodbo za dobavo originalnih rezervnih delov. Garancijski list mora biti za potrošnika lahko razumljiv. Kadar je izdelek namenjen prodaji na ozemlju Republike Slovenije, mora biti garancijski list v celoti v slovenskem jeziku. Proizvajalec je dolžan zagotoviti popravilo in vzdrževanje izdelka, za čas garancijskega roka oziroma njegovega podaljšanja brezplačno, po poteku le tega pa proti plačilu tako, da servis opravlja sam ali ima sklenjeno pogodbo o servisiranju z drugo osebo. Tudi po preteku garancijskega roka je proizvajalec dolžan potrošniku zagotavljati vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate. Pravice iz garancije lahko potrošnik uveljavlja tudi proti prodajalcu. 
Garancijski list mora vsebovati zlasti naslednje podatke:
1. firmo in sedež dajalca garancije;
2. firmo in sedež prodajalca, razen če ta ni hkrati dajalec garancije;
3. datum izročitve blaga;
4. podatke, ki identificirajo blago;
5. izjavo dajalca garancije, da jamči za lastnosti ali brezhibno delovanje v garancijskem roku, ki začne teči z izročitvijo blaga potrošniku;
6. ozemeljsko območje veljavnosti garancije;
7. trajanje garancijskega roka;
8. za blago, za katero je izdaja garancije obvezna, čas po preteku garancijskega roka, v katerem dajalec garancije zagotavlja potrošniku vzdrževanje, nadomestne dele in priklopne aparate;
9. opozorilo, da garancija ne izključuje pravic potrošnika, ki izhajajo iz odgovornosti prodajalca za napake na blagu.
 

Proizvajalec ima vse obveznosti po zakonu tudi, če garancija ni obvezna, pa jo je javno obljubljal (prostovoljna garancija).
Stroške za material, nadomestne dele, delo, prenos in prevoz izdelkov, ki nastanejo pri odpravljanju okvar oziroma pri nadomestitvi izdelka z novim na podlagi garancije, plača proizvajalec.
Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Proizvajalec oziroma pooblaščeni servis lahko potrošniku za čas popravila blaga, za katerega le ta uveljavlja garancijo, zagotovi brezplačno uporabo podobnega izdelka. V primeru, da proizvajalec oziroma pooblaščeni servis tega potrošniku ne zagotovi, ima potrošnik pravico do povračila škode, ki jo je pretrpel zaradi tega, ker stvari ni mogel uporabljati, in sicer od trenutka, ko je zahteval popravilo ali zamenjavo, do njune izvršitve.

Podjetje Gumiks d.o.o. svojim kupcem ne obljublja garancije za izdelke, saj garancija za proizvode, ki so predmet prodaje podjetja Gumiks d.o.o., ni obvezna. Podjetje Gumiks d.o.o. pa svojim kupcem omogoča možnost vračila/zamenjave/reklamacije kupljenega blaga. Več o tem Zamenjave in vračila>>


VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Zbiranje osebnih podatkov 
Z izpolnitvijo obrazca kupec dovoljuje, da podjetje Gumiks kot upravljalec zbirke osebnih podatkov vse posredovane podatke in podatke o vsebini nakupov obdeluje, hrani in posredouje v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1). Osebni podatek je informacija, ki vas identificira: vaše ime, priimek, telefon, elektronski ali navadni naslov. Poleg podatkov, ki jih kupec vnese ob izpolnitvi pristopnega obrazca, se zbirajo tudi naslednji podatki o nakupu: naziv artikla, količina artikla, enota mere, šifra artikla, cena na enoto mere, vrednost nakupa, čas nakupa, številka dokumenta o nakupu – računa, ugodnosti: stanje/unovčene/izdane, popusti doseženi z nakupom s kartico zvestobe na posameznem artiklu.

Gumiks, d.o.o., zbira vaše podatke v primeru izvedbe spletnega nakupa, nakupa na podagi zahteve poslane na sedež podjetja. Osebni podatki, ki so pridobljeni preko spletne strani www.polenija.si za namen izvedbe spletnega nakupa, se uporabljajo izključno za potrebe izvedbe in dostave naročila, razen če ni uporabnik spletne strani posebej privolil v kakšno drugačno obliko uporabe posredovanih podatkov (naročilo kuponov ali e-kuponov), ki se lahko uporabljajo za drugačne namene.

S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Gumiks d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva, obveščanju uporabnikov o storitvah spletne tregovine www.polenija.si in podjetja Gumiks d.o.o., ter povezanih oseb in za druge oblike uporabe posredovanih podatkov, v katere uporabnik spletne strani posebej privoli.

Varovanje osebnih podatkov 
Obvezujemo se, da bodo osebni podatki, pridobljeni preko spletnega mesta ali na drug, zgoraj opisan način, v celoti ostali hranjeni, varovani in obdelovani s strani podjetja Gumiks d.o.o. Z vsemi pridobljenimi osebnimi podatki bo upravljavec spletnega mesta ravnal v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in v skladu z evropsko zakonodajo (direktive EU 95/46/EC, 2002/58/EC in sporazumi ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189). 

Uporabnik z izpolnitvijo obrazca in s sprejetjem teh splošnih pogojev tudi potrjuje, da je seznanjen s pravico do vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov, ki se nanašajo nanj, v skladu z določbami ZVOP-1.

Vaši podatki so ustrezno zaščiteni pred izgubo, uničenjem, ponarejanjem, manipuliranjem in neavtoriziranim dostopom ali neavtoriziranim odkritjem s strani tretjih oseb. 

SPREMEMBE SPLOŠNIH POGOJEV POSLOVANJA

Podjetje Gumiks lahko v vsakem trenutku spremeni splošne pogoje poslovanja, če to zahtevajo vzroki tehnične, komercialne narave ali vzroki, ki so na strani javnosti.

O spremembi splošnih pogojev poslovanja mora podjetje Gumiks d.o.o uporabnika na primeren način obvestiti. Za primeren način se šteje objava na spletni strani www.polenija.si. 

ODVEZA ODGOVORNOSTI 

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla. 

Podjetje Gumiks, d.o.o., ni odgovorno za morebitno netočnost informacij in tudi ne za morebitno škodo, nastalo zaradi uporabe netočnih ali nepopolnih informacij prav tako pa tudi ne za primere, da dostop in uporaba informacij na teh spletnih straneh ni mogoča.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka. Prepovedano je kopiranje besedila in slik brez predhodnega pisnega dovoljenja podjetja Gumiks d.o.o.

PRITOŽBE IN SPORI 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se pošlje pisno na sedež podjetja, Gumiks d.o.o., Podgorje 120, 1241 Kamnik. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. 

Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. 

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost spora kupca, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor to ne bo mogoče, je pristojno Okrožno sodišče v Ljubljani.